1.Skargi i wnioski dotyczące usługi transportu indywidualnego door-to-door należy składać:
a) telefonicznie: nr 530-022-921
b) mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
c) pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w
Wołowie, ul. Panieńska 4, 56-100 Wołów .
2.Na stronie internetowej dostępny jest formularz do składania uwag i propozycji.
3.Na zgłoszone uwagi i opinie użytkownik/ użytkowniczka otrzyma odpowiedź w terminie 30 dni.
4.Skarga powinna zawierać: dane osoby zgłaszającej, opis sytuacji,
sformułowanie zarzutu, wskazanie punktu Regulaminu, który zdaniem autora został naruszony.
5.Odpowiedź na skargę wynosi 14 dni roboczych.