Drukuj

1.Skargi i wnioski dotyczące usługi transportu indywidualnego door-to-door należy składać:

a) telefonicznie: nr 530-022-921

b) mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

c) pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w

Wołowie, ul. Panieńska 4, 56-100 Wołów .

2.Na stronie internetowej dostępny jest formularz do składania uwag i propozycji.

3.Na zgłoszone uwagi i opinie użytkownik/ użytkowniczka otrzyma odpowiedź w terminie 30 dni.

4.Skarga powinna zawierać: dane osoby zgłaszającej, opis sytuacji,

sformułowanie zarzutu, wskazanie punktu Regulaminu, który zdaniem autora został naruszony.

5.Odpowiedź na skargę wynosi 14 dni roboczych.